Co tak tak ogólnie można nazwać sukcesem i jak go budować? Otóż najfajniejszym sposobem jest stworzenie marki, która będzie kojarzyć się z konkretnym wyrobem bądź też danymi usługami. Najważniejsze jest to, by hipotetyczny klient okazał się klientem prawdziwym. Tak, więc ważna jest strona wizualna danej rzeczy, na którą zalicza się logo – które ma konkretną jedynie dla siebie tonację barw oraz która jest niepowtarzalna.

Identyfikacja wizualna pozwala na stworzenie księgi znaków, która ma w sobie logotypy różnych marek. Chcąc wymyślać coś jedynego w swoim rodzaju warto przewertować tego rodzaju publikacją.

Pierwsze wrażenie

Wizytówki, wizytownik

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu

Najistotniejsze znaczenie ma pierwsze odczucie. Nie raz, nie dwa mówiliśmy, że nie uda się drugi raz zrobić pierwszego wrażenia. Tak, więc ważne jest żeby stworzyć coś, co rzeczywiście zacznie przyciągać tłumy. Dla klienta ważne jest opakowanie, ale też istotna jest jakość produktu. Warto, więc dbać nie tylko o to, jak wygląda papierek, ale też o to, co w środku.

Przez dobrej jakości danej produktu możemy mieć pewność, że osoba wróci po nasze produkty i powie o nich inny ludziom. Tak, więc poza pudełkiem istotne jest też to, czy produkt sklepów (zobacz sprawdź stronę) też usługa mają wartość same w sobie. Robiąc produkt sklepom (zobacz więcej w temacie) chcąc rozreklamować firmę musimy znaleźć grafika, który stworzy świetny logotyp, który zostanie w pamięci na długo. Ciekawa logo pozwoli na przyciągnięcie jak największej ilości klientów.

http://kolorama.com.pl/

Źródło: http://kolorama.com.pl/

Trzeba jednak pamiętać o tym, że często nie te najbardziej kolorowe rzeczy są najlepsze. Często minimalistyczne loga o wiele lepiej oddziaływają na klientów. Wszystko jest zależna od tego, do jakiej grupy wiekowej chcemy trafić z daną rzeczą. Są prowadzone często ankiety, które pomagają dowiedzieć się na podstawie sprawdzonej grupie osób, jaki kolor opakowania produktu najbardziej ich się podoba, jaki rozmiar powinno mieć opakowanie, czy musi mieć dodatkową folię.

Na te i temu podobne pytania odpowiadają osoby, którzy stanowią pewny wyznacznik, dający możliwość na odpowiednie zaprojektowanie opakowania jakiegoś produktu, które natychmiast umożliwi klientowi identyfikację wizualną wszystkim mniej lub bardziej zaciekawionym. Chodzi o to, żeby każdy widząc dany wzór lub konkretne zestawienie barw z daną firmą.