Autor: Quelle Polska sp. z o.o.
Moda ma to do siebie, że jest nieco specyficzną dziedziną. Trudno stwierdzić, na ile jest sztuką, na ile zabawą, a w jakiej części stanowi co najwyżej jakiś kawałek uniwersum showbiznesu, ale bezsprzecznie stanowi w nim istotny element: także w sytuacji, jeśli jakiś celebryta czy celebrytka nieszczególnie interesuje się modą, powinien potrafić pokazać się z najlepszej strony. Rozpoznawalne postacie są opiniowane przez pryzmat tego, jak się noszą, w myśl powiedzenia: jak cię widzą, tak cię piszą. Nie ma od niego wyjątków, także gdy wydaje się to nie całkiem miarodajne i słuszne.

Gdy jednak wrócimy ze świata sław do rzeczywistości, okaże się, że w naszym świecie, chcąc nie chcąc, również jesteśmy poddawani ocenie poprzez fakt, jak się prezentujemy na chodnikach miasta, w firmie, na spotkaniach ze znajomymi. W momencie, gdy ktoś zna nas na wskroś, od dawna i jest przyjacielem na zawsze, da się założyć co się chce, również różowy dres na wypad do baru. Inna sprawa, kiedy próbujemy zrobić wrażenie na potencjalnym pracodawcy, na rodzicach chłopaka czy dziewczyny – wtedy trzeba się mocno postarać.

Problem w tym, że nie każdy zajmuje się modą, TAG=trend i aktualną stylistyką, wytyczoną właściwie przez osoby, których mody większość ludzi i tak nie rozumie – wystarczy zerknąć na pierwszy z brzegu naprawdę istotny pokaz mody, by wiedzieć, że większości tych kreacji i tak nikt nigdy nie włoży, wychodząc na miasto. A gdy już musimy podporządkować się powszechnie panującym trendom tak, by nieźle wypaść przed tym, od kogo może zależeć w jakimś stopniu nasze życie, a zarazem nie uśmiecha się nam studiowanie dziesiątek stron katalogów z ubraniami topowych projektantów mody, dobrze zdać się na pomoc istniejących ofert świetnych salonów, utworzonych dla takich właśnie ludzi. Z odsieczą przychodzą salony takie jak Zara, H&M czy Reserved, które w swoim repertuarze przedstawiają mnóstwo rozwiązań na portfel szarego Kowalskiego, a jednocześnie na tyle wpasowane w panujące nurty i wysmakowane pod względem stylu, zastosowanego materiału i licznych innych aspektów, na które może spoglądać ktoś, kto się na nurtach mody zna i zaopiniuje o nas przez ich soczewkę, więc nie ma się czego bać. Możemy powiedzieć, że proponowana kolekcja Zara jest odrobinę krokiem na łatwiznę, ale znajduje setki odbiorców, pomaga im oszczędzić sobie pomyłek w takich sytuacjach, a szefom takich sklepów daje zarabiać pieniądze.